Železničná spoločnosť Slovensko, a. s. Rožňavská 1, 832 72 Bratislava

Železničná spoločnosť Slovensko, a. s.

398 Recenzie
Železničná spoločnosť Slovensko, a. s. Rožňavská 1, 832 72 Bratislava

O podniku

Najväčší osobný železničný dopravca | ZSSK | Národný dopravca

Kontakty

Webová stránka
Zavolajte nám
0244858188
Rožňavská 1, 832 72 Bratislava

Hodiny

Funkcie

  • Bezbariérové parkovanie
  • Bezbariérový vstup

Odporúčané recenzie

Damián
21.02.2024
Železničná spoločnosť Slovensko, a. s.
Hrozné cestovanie plne obáv čo sa môže stať. Pravidelne meškajúce vlaky. Lístky vypredané nad kapacitu miest...preplnené vlaky. Smradlave, špinavé vozne, chýbajúce reštauračné vozne. Občas nefunkčná klíma. Myslím že každý Slovák vie o čom sú naše železnice.Musím pochváliť aspoň ten personál sa snaží riešiť rôzne situácie s chladnou hlavou. Inak je ťažko hľadať chválu
Kristian Farkas
02.02.2024
Železničná spoločnosť Slovensko, a. s.
ZSSK je presná ukážka toho, ako vyhnať ľudí z vlakov a presadiť ich do áut. Kvalita služieb aké ZSSK ponúka sú neporovnateľné so súkromnými dopravcami. Nečudujem sa, prečo nechcú púšťať na Slovensko tolko konkurencie, lebo by ZSSK pomaly ale isto skrachovalo. Personál 30 minútové meškanie nepovažuje za meškanie ani pri 15 minutovej trase. Pri cestovaní vlakmi ZSSK sa treba pripraviť na časovú rezervu aspoň 90-180 minút. Hrajú sa na modernú spoločnosť, ktorá chce fungovať pre ľudí, avšak realita je taká, že nikto koho poznám, nikdy nepovedal žiadnu dobrú vec na ZSSK. Ak je na vašej trase alternatíva použiť RegioJet alebo LeoExpress, je to najlepšia možnosť ako prísť do cieľa včas. Infraštruktúra je zastaralá, technika je zastaralá, systémy sú zastaralé, prístup personálu je málokedy taký, že by vám zlepšili deň. Zákaznícke centrum mi nikdy nepomohlo v ničom a miesto realnej informácie povedia z technických alebo z prevádzkových dôvodov.
David O.
01.02.2024
Železničná spoločnosť Slovensko, a. s.
Myslím, že fakt, že za posledné 2 roky cestovania do BA som ani raz nemal meškanie pod 5 minút s občasnými 60+ minútovými čerešničkami hovorí za seba. Táto spoločnosť" je hanbou a čiernou škvrnou nielen SR
Ing. Denisa Dírerová
04.01.2024
Železničná spoločnosť Slovensko, a. s.
Opakované nerešpektujúce, neúctivé, drzé a neochotné správanie pracovníkov aj vo vlakoch, aj na staniciach aj na zákazníckej linke. Vyhováranie jeden na druhého. Nehorázne meškanie vlakov na dennom poriadku, vlaky nečakajú na prípojné vlaky, žiadna kompenzácia, ani ospravedlnenie. To isté aj v prvej triede aj v druhej triede.
Nelly Poláková
26.12.2023
Železničná spoločnosť Slovensko, a. s.
Nefungujúce klímy vo vlakoch v teplách, o internete môže človek len snívať. Za roky cestovania vlakom sa mi stalo asi maximálne 5 krat, že by vlak do cieľovej stanice prišiel načas. ZSSK sa chváli malým priemerným ročným meškaním za rok, pretože do priemeru zarátava aj osobne vlaky, ktoré väčšinou majú v nejakej stanici dlhšie čakanie a prídu načas, no mňa by zaujímalo priemerne meskanie vlakov kategórie EX na trase Bratislava-Košice, tým už sa spoločnosť radšej nechváli.Nehovoriac o tom, keď je nedajbože výluka. Autobusy kapacitne nezvládajú toľko cestujúcich ako je vo vlaku a tak sa v autobuse ani nepohnete, vyjadrenie spoločnosti je, že nezaznamenali, že by sa niekto do autobusu nezmestil, komfort im je úplne jedno. Samozrejme, je mi jasne, že porovnávam dve úplne rozdielne veci, no zažila som som si výluku v Nemecku a tam do autobusu mohlo vojsť len toľko ludi, kolko bolo sedadiel a ostaných posadili do iných autobusov, samozrejme nám bola ponúknutá bageta a voda ako kompenzácia. Teším sa na moment, kedy nebudem odkázaná na naše železnice.
Dominika Nguyen
06.12.2023
Železničná spoločnosť Slovensko, a. s.
Po každej ceste si hovorím, že už nikdy viac. Keď nie meškanie, tak nepríjemný personál, alebo nemožnosť si kúpiť lístok online alebo vo vlaku bez toho aby ste si ho museli obhajovať. Škoda, že nie sú iné možnosti.
Tomas Mihalik
05.12.2023
Železničná spoločnosť Slovensko, a. s.
Dnes už naozaj veľmi dobrá alternatíva k autu. V podstate všetky vlaky ako rýchliky, expresy, IC a podobne majú prerobené vozne, sú klimatizované, atď. No áno, stane sa občas porucha, ale ak niekto vypraví denne 1600 vlakov, stane sa. Ľudia často argumentujú, že súkromníci sú na tom lepšie. Iste, ale je niečo iné vypraviť denne 10 vlakov a niečo iné 1600 ako ZSSK. Ja som veľmi spokojný.
Michal Cagáň
23.11.2023
Železničná spoločnosť Slovensko, a. s.
Aj keď sa nehoda stala v Novej Dubnici a aspoň cestujúci z vlaku, ktorý začínal v Trenčíne mohli byť spokojní, ZSSK sa rozhodla nevypraviť tento vlak načas. Vlak stál v stanici a čakal na svoje meškanie až 45 minút. A z vlaku vystupovali cestujúci a nastupovali do zmeškaných vlakov ktoré po odstránení nehody prichádzali a zhoršovali prepĺňaním kvalitu cesty už tak nespokojných cestujúcich. Takže rada na zamyslenie pre dispečerov a manažment ZSSK: Cestujúci v zmeškaných vlakoch by si určite nevšimli, že ste poslali načas vlak TN-BA, no všetci z tohto vlaku prelínali celé ZSSK od manažmentu až po dispečerov. Nie náhodou sa o ZSSK hovorí, že nie je Národný dopravca ale Náhodný dopravca (je to veľká náhoda, ak dopravíte cestujucich načas)
Zetko
20.11.2023
Železničná spoločnosť Slovensko, a. s.
Nastane situácia kedy aspoň raz vlaky nebudú meškať, horieť, smrdieť a podobne? Veľmi slabá úroveň železničnej prepravy. Keby boli iné možnosti tak tými cestujem. Smutne že uroven cestovania je ako v Indii.
JUDr. Mgr. Peter Bednár
17.11.2023
Železničná spoločnosť Slovensko, a. s.
Pozitívne hodnotím ochotný prístup pracovníčky na oddelení služieb zákazníkov na bratislavskej hlavnej stanici. Potreboval som cestovný lístok, kde by bola rezervácia miest na bicykle v blízkosti miest na sedenie a zároveň bolo mojou podmienkou, aby bol primeraný čas prestupu vo Viedni. Pracovníčka ochotne kombinovaním viacerých možností ponúkla možnosti cestovania, pričom vysvetlila jednotlivé čiastkové ceny lístkov a ďalšie podrobnosti.Tento proklienstký prístup zo dňa 10.8.23 čiastkovo hodnotím na maximálny počet hviezdičiek 5/5.Celkové hodnotenie spoločnosti však významne znižuje presnosť spojov a čistota vozňov.Ako človek, ktorý sa snaží pravidelne využívať ekologické formy dopravy, medzi ktoré železnica patrí, musím uviesť, že medzery v presnosti spojov a čistote vozňov nezodpovedajú technologickým možnostiam tretej dekády 21. storočiam a ani pomerne vysokému počtu zamestnancov, ktoré spoločnosť zamestnáva. Vozne na viacerých trasách, hodnotím vnútroštátne, sú často upratané zjavne iba povrchne, na toaletách, a to i v prevej triede, niekdy chýba mydlo a pod. Bolo by podľa môjho názoru vhodné, aby niekto zo zamestnancov železnice dôslednejšie námatkovo kontroloval, v akom hygienickom stave idú vozne do premávky.Ostatným cestujúcim si dovolím dať do pozornosti Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2021/782 o právach a povinnostiach cestujúcich v železničnej preprave, kde majú uvedené aj možnosti náhrady, odškodnenia v prípade meškania etc.Ak bude zabezpečená vysoká ochrana spotrebiteľov-cestujúcich v železničnej doprave a zároveň bude tiež zabezpečený ich komfort, budé podstatne viac ľudí uprednostňovať verejnú dopravu, čo bude plusom aj pre ekológiu...

Pridať recenziu

Mapa

Rožňavská 1, 832 72 Bratislava
Železničná spoločnosť Slovensko, a. s.