Slovak Parcel Service, s. r. o. Senecká cesta 1, 900 28 Ivanka pri Dunaji

Slovak Parcel Service, s. r. o.

4575 Recenzie
  • štvrtok7–18
  • piatok7–18
  • sobotaZatvorené
  • nedeľaZatvorené
  • pondelok7–18
  • utorok7–18
  • streda7–18
Slovak Parcel Service, s. r. o. Senecká cesta 1, 900 28 Ivanka pri Dunaji

O podniku

Slovak Parcel Service - Slovak Parcel Service |

Kontakty

Webová stránka
Zavolajte nám
+421216877
Senecká cesta 1, 900 28 Ivanka pri Dunaji

Hodiny

  • štvrtok7–18
  • piatok7–18
  • sobotaZatvorené
  • nedeľaZatvorené
  • pondelok7–18
  • utorok7–18
  • streda7–18

Funkcie

  • Bezbariérové parkovanie
  • Služby na mieste
  • Bezbariérový vstup
  • Online stretnutia

Odporúčané recenzie

Jozef Krkoš Trio Trade
02.02.2024
Slovak Parcel Service, s. r. o.
Touto cestou chcem upozorniť ľudí na zlé doručenie zasielok na oblasť sídlisko Kyčerka Čadca. Balík som mal zaplatený na adresu ale na miesto toho mi prišla len sms že je uložený v odbernom mieste ktorý bol veľmi vzdialeny. Neodporúčam túto spoločnosť. Kuriery zneužívajú doručenie na adresu a namiesto toho to nechávajú na odberom mieste.
Peter Heves
23.12.2023
Slovak Parcel Service, s. r. o.
SPS je očividne veľmi inkluzívna firma nakoľko zamestnáva ľudí bez základnej školy. Totiž pani na telefóne ktorá obdržala moju zásielku si nedokáže vyrátať výšku zľavy aj ked v dokumente čo som jej poslal má: Cena pred zľavou" a "Cena po zľave". Otravuje ma a dožaduje sa nového dokumentu kde bude uvedená presná výška zľavy :) áno naozaj... A keď som jej povedal nech si to predsa odráta sama začala sa smiať :) Prosím zaplaťte vaším zamestnancom školenie "matematika základ"."
Nikola Berner
07.12.2023
Slovak Parcel Service, s. r. o.
Je mi veľmi ľúto, ale rozhodla som sa po dnešnej skúsenosti taktiež pridať negatívnu recenziu, nakoľko sa moje nie príliš dobré skúsenosti s kuriérom, ktorý doručuje balíky pre obec Dunajská Lužná, potvrdila i dnes. Viackrát som zažila nemilé správanie sa voči mojej osobe/osobe manžela pri preberaní balíka. Rozumiem tomu, že kuriéri majú toho veľa - som vďačná za prácu, ktorú robia, ale tiež si myslím, že by im nemal chýbať ľudský prístup a profesionalita. Nedávno sme zažili skúsenosť, že mi kuriér volal, no nestihla som zodvihnúť. Volala som mu o minútu na to spätne, ospravedlňujúc sa, na čo reagoval absolútne podráždene so slovami, že je o minútu pod našou bytovkou. Keďže som nebola doma, vyslala som manžela. V priebehu dvoch minút, kým zišiel manžel po schodoch z 5. poschodia bytovky, mi volal kuriér ešte dvakrát, či sme na to zabudli... Keď prišiel manžel dole, kuriér bol celý nervózny a nevďačne mu balík odovzdal. Dnes sme opäť ráno obdržali SMS o doručení zásielky od SPS. Čakali sme celé doobedie na telefonát, nejak neprichádzal. Medzitým sme obdržali bez problémov zásielku od inej kuriérskej spoločnosti. Približne o 13:00 nám zvonil zvonček - bol to Váš kuriér, ktorý vyzváňal niekoľkokrát, silno a opakovane po sebe. Keď manžel zišiel dole pre balík, bol len pohodený pod vchodom, pričom kuriér už nasadla do auta. Na to, že ho manžel poprosil, aby nabudúce zvonil ako človek, reagoval nahnevane slovami, že sa mi nevedel dovolať - žiaden telefonát som však neobdržala, neprišla mi ani SMS o tom, že by sa bol pokúšal dovolať, telefón som mala celý čas pri sebe a volali mi v priebehu dňa aj iní ľudia, či už spomínaný kuriér z inej spoločnosti...Toľko k našej skúsenosti. Dalo by sa písať i omnoho viac, ale myslím, že ten najzákladnejší problém som popísala vecne. Za mňa je neprístupné takéto správanie sa voči zákazníkovi, ktorý si za kuriérsku službu platí. Snáď, ak ešte v budúcnosti budeme mať skúsenosť s touto spoločnosťou, dôjde k náprave. Zatiaľ však veľké sklamanie - cez kuriérov objednávame často, u žiadneho som sa však s takýmto nevhodným správaním nestretla, až pri Vašej spoločnosti.
Maya ‚Sixtabyss‘ Kolmoková
06.12.2023
Slovak Parcel Service, s. r. o.
Nie som si istá, či mi volajú keď majú - alebo za mňa niekto preberá balíky a v takom prípade to treba doriešiť, aby nedošlo k nedorozumeniu. Tri hviezdičky znamenajú za neurčitých okolností maximum smerom zo stredu.
Soňa Koláriková
23.11.2023
Slovak Parcel Service, s. r. o.
Čistá kastrofa!!! Kuriér sa ani neunúva zavolať, že balíček priniesol. Už xy-krát som balíček našla pohodený na rôznych miestach vo dvore. Napríklad reprák JBL za dosť vysokú cenu... Ak si môžete vybrať inú kuriérsku službu, tak to spravte!
Ján Lenický
20.11.2023
Slovak Parcel Service, s. r. o.
Dobrý deň, objednali sme si balík zo spoločnosti Sinsay. Prišla nám minulý týždeň SMS, že v daný deň nám bude doručený balík. Nastal večer, volám kuriérovi, či príde na druhý deň alebo ako.Odpoveď: Neprídem, balík som omylom vyložil niekde v inej firme, a už neviem či sa nájde. Hmm....Týždeň prešiel a nám nebola doručená žiadna odpoveď. Keď som dneska volal, bolo mi povedané nič nevieme, nevieme kedy to príde a či to príde. Objednajte si ešte raz........Okolie Močenok, Horná Kráľová
Angelika Krivošíková
20.11.2023
Slovak Parcel Service, s. r. o.
Najhorší zážitok s prepravnou spoločnosťou aký som kedy zažila. 1. Augusta som si z Londýna posielala veci na Slovensko keďže som sa sťahovala naspäť po ukončení štúdia. Keďže Británia už nepatrí do EU išlo to automaticky cez colnicu. Pred posielaním som sa informovala či bude v poriadku odoslať súkromne veci v balíku a bolo mi povedané že pokiaľ mám doklady o ukončení pobytu v UK bude to ok.Balík prišiel na SK a začali problémy. Pani čo to mala nastarosti až na tretí krát pochopila že ide o súkromne veci a nie tovar na ďalší predaj. Jej spôsob komunikácie maximálne arogantný, rovnaké dokumenty som musela poslať aj dva trikrát lebo v tom má evidentne bordel a dvakrát ma informovala že mi zamietli preclenie, prvý krát že sú veci podhodnotené a druhý odomňa požadovala dokument ktorý ani neexistuje. Ani raz nevedela poslať potvrdenie.Toto trvalo až do polovice septembra, takže cca mesiac a pol. Nakoniec som musela otravovať colný úrad ku ktorému sa moje dokumenty ani nedostali pretože ich z SPS nikto neposlal. Pán z colného to odkomunikoval za mňa a veci poslali asi do týždňa s tým že absolútne mi nikto neoznámil že mi ich pošlú, až keď som sa im ozvala ja že či ich vôbec prepustili. Iba poslali faktúru.Ktokoľvek narazí na pani z colnej deklarácie, je mi vás úprimne ľúto lebo pani je arogantná, nezvláda základnú komunikáciu so zákazníkom a evidentne ani základnú angličtinu alebo čítať s porozumením.Nikdy viac.
Servisne Centrum
19.11.2023
Slovak Parcel Service, s. r. o.
Dobrý deň, som opakovane maximálne NESPOKOJNÝ z riešením doručenia SPS.Kuriér z lenivosti pracovať a doručovať balíky na určenú adresu balíky odovzdá do boxu( v obchode, kde je otváracia doba, sviatky zatvorené) a odôvodni to mojou nedostupnostou a nezastihnutím na adrese. Prvý krát má aspoň kontaktoval, či s daným riešením súhlasím, keďže nemá čas chodiť po uliciach a robiť si svoju prácu, lenže dnes 16.11.23 sa už neunúval ani zavolať. Po prijatí mailu o nezastihnutí na adrese som kontaktoval spoločnosť, kde mi dali kontakt na kuriéra, ktorému som sa opakovane pokúšal dovolať a kontaktovať ho aj formou sms. Tieto pokusy boli IGNOROVANÉ.Kuriér využíva balíkoboxy na efektívne zbavenie sa zásielok a starosti z rozvozom, zákazníkom odďaľuje ich užívanie a firmám, ktoré využívajú ich služby odďaľujú platby za tovar.Myslím že ľudia, ktorým sa nechce pracovať by nemali kaziť spoločnosti SPS dobré meno.(Okres Čadca)

Pridať recenziu

Mapa

Senecká cesta 1, 900 28 Ivanka pri Dunaji
Slovak Parcel Service, s. r. o.