Okresný úrad Bratislava - Klientske centrum MV SR Tomášikova 46, 832 05 Bratislava

Okresný úrad Bratislava - Klientske centrum MV SR

794 Recenzie
  • štvrtok8–15
  • piatok8–14
  • sobotaZatvorené
  • nedeľaZatvorené
  • pondelok8–15
  • utorok8–15
  • streda8–17
Okresný úrad Bratislava - Klientske centrum MV SR Tomášikova 46, 832 05 Bratislava

O podniku

Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky | Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky

Kontakty

Webová stránka
Zavolajte nám
Tomášikova 46, 832 05 Bratislava

Hodiny

  • štvrtok8–15
  • piatok8–14
  • sobotaZatvorené
  • nedeľaZatvorené
  • pondelok8–15
  • utorok8–15
  • streda8–17

Funkcie

  • Bezbariérové parkovanie
  • Bezbariérový vstup

Odporúčané recenzie

Darina Kohútová
09.01.2024
Okresný úrad Bratislava - Klientske centrum MV SR
Pokúsila som sa tu vybaviť si nový OP, lebo končila platnosť. O 9.30 už bol systém zaseknutý, ľudia márne čakali v rade na nefungujúce automaty (automat píše, že už na daný deň nie je kapcita, ale nie je to pravda). Tí, ktorí čakali na iné veci nemali informáciu, že stojaci rad môžu preskočit. Po opýtaní ma poslali ku sediacim “supervízorkám”, ktoré sedeli v skupinke a nezaujímali sa o nič. Po poprosení o vysvetlenie, ako to tam funguje s tými automatmi ma poslali preč, že tam nič nevybavím a že mám skúsiť iný úrad. Boli veľmi nepríjemné až arogantné. Na úrade v Ružinove som sa následne stretla s pani, ktorá mala rovnaký príbeh, tiež ju z Klienstského centra poslali preč.Ak tu musíte niečo vybavovať príďte o 7.30 ráno alebo sa pripravte na celodenné čakanie.
Ján Kret
04.01.2024
Okresný úrad Bratislava - Klientske centrum MV SR
Zdravím, dnes som vybavoval vydanie nového vodičského preukazu. Žiaľ nariadené pre svoj vek.Prvé dva razy v minulosti 2 +2 roky dozadu,som si rezervoval termín a mal som doklady o2 dni hotové, bez poplatku.Dnes to bola katastrofa.Ani pred mesiacom som si nenašiel voľnú online rezerváciu.Čakal som preto na poradie s časenkou 3 hodiny.Išlo to veľmi pomaly.Najväčší sklamaním bolo oznámenie,že doklad bude hotový o mesiac, alebo za preferovaný poplatok, akoby to pracovníčka reklamne ponímala.Som dôchodca, v zdraví, bez liekov ,vitálny a nie z vlastnej viny si musím meniť doklady.Po minulej skúsenosti som nepredpokladal taký obrat k horšiemu.Podobná tortúra ma čaká o 5 rokov a podľa skúsenosti z dneška začnem veci vybavovať štvrť rok v predstihu.Apropo platba parkového by mala byť výrazne informovaná na tomto úrade,v zmysle úľav a podobne.
Dávid Čaučík
26.12.2023
Okresný úrad Bratislava - Klientske centrum MV SR
Kebyže možem dať recenziu bez * tak by som toto miesto označil ako prvé... Nedá sa sem dovolať takže to vôbec neskúšajte. Dalšia vec.. keď som prišiel vybaviť si p. v. Taxislužby pán ako najväčší frajer čo dobyl svet nie len z arogantným prístupom ale aj s mylnou predstavou ani nevedel že takáto možnosť existuje. Prešlo 34 dní preukaz stále nemám je mi jedno či je úrad alebo kto chybný.. píšem to sem pretože by ste sa mali zamyslieť nad tým prečo majú ukrajinci (kolegovia) ten preukaz skorej ako ja a ja ani nemám žiadnu informáciu kde sa to nachádza a dovolať ako som spomínal sa tam nedá.. Posledná vec ktorú chcem vytknut je, ako je možnē že sa nedokážem dovolať na miesto tak dôležité a dovolám sa do Banskej Bystrice na Clo a z ďaleka nevedia kam sa chcem dovolať. Počas tejto recenzie som navštívil ten urad osobne 8x a 8x som sa nedozvedel nič. Je smutné aké strašné peniaze ste za to potrebovali a keď ja ich potrebujem v nudzi lebo inak skončím ako 20 ročný na ulici tak vám to je ukradnuté. Chcete strašne aby sme my obyčajní ľudia platili a dodržiavali pravidlá lenže vy tam hore máte namiesto parlamentu a poriadneho systemu v uradoch zoologickú záhradu
Anastasia Saparet
14.12.2023
Okresný úrad Bratislava - Klientske centrum MV SR
Najhoršie možné zážitky. Pracujú iba 4 hodiny týždenne. Čakanie na lístok trvá hodinu a aj napriek tomu ho nedostanete. Recepční a pracovníci vyzývajú na rasistické poznámky, napriek tomu, že nehovoríte po slovensky. V žiadosti ste zaškrtnuli, že si želáte zasielanie poštou, no napriek tomu sa tak nestalo. Strávite tu minimálne 2 dni svojho života v nepríjemnom prostredí.
Richard Bariny (Richardb953)
27.11.2023
Okresný úrad Bratislava - Klientske centrum MV SR
O 8 pred budovou, k lístku sa človek dostane o 08:30. Na rad 0 13:00, keby aspoň bolo možné sledovať číselnú radu online alebo live kamere, že človek vie ísť do práce a vrátiť sa keď sa mu blíži poradie by značne minimalizovalo počet ľudí. Pani informátorka povie že to je na 2h reálne to boli 5h. Tak ten odhad im moc nevychádza. Nehovoriac o tom že výmenu dokladu si nevymyslel občan ale štát tak by mohol aj zabezpečiť brigádnikov do prázdnych okienok, keďže každý deň tam nie je viac ako 50% dostupnej kapacity zamestnancov vzhľadom na počet okienok
Peter Dvorak
21.11.2023
Okresný úrad Bratislava - Klientske centrum MV SR
Boli sme vybavovať pas pre 3 mesačné dieťa. Vybrali sme si lístok s prednostným vybavením pre malé deti. Prednostné vybavenie znamená čakanie na prijatie viac ako 30 minút, z 10 okienok prijímali v 4, v ostatných boli panie zamestnané v družných rozhovoroch, alebo boli prázdne. Je síce pekné, že pri termináloch sú supervisorky, tie Vám ale veľmi neporadia. Úprimne by ma zaujímalo, čo znamená prednostné vybavenie, lebo čakať viac ako polhodinu sledujúc vysmiate pani úradníčky sa nezhoduje s mojou predstavou. Na klientské centrum sú tu poväčšine negatívne reakcie, nič sa ale nemení, znamená to, že to majú úplne na háku a nikto nemá záujem pozdvihnúť jeho kvalitu?
Kristína Pšenáková
19.11.2023
Okresný úrad Bratislava - Klientske centrum MV SR
Prísť si vybaviť občiansky preukaz o 11:40 cez stránkové hodiny je zdá sa “mission impossible”. Pani informátorka nepodáva dostačujúce informácie. Odpoveď na otázku či nevie kedy približne bude “voľné” a budú dostupné lístky je že skúste o 14:00 (aj keď sú stránkové hodiny do 15:00). Ďalej nemá problém zvýšiť hlas keď ju žiadate o presnejšie informácie, ďalšou inteligentnou odpoveďou je prečo chodia všetci na Tomášikovu a nie na iné miesta vybavovať doklady. Pani by mal niekto oboznámiť s tým, že robí v klientskom centre a že jej reakcie zanechávajú v ľuďoch otrasný dojem.
Michal Matúšek
19.11.2023
Okresný úrad Bratislava - Klientske centrum MV SR
Čakal som 10 min pri automate o 10 a nonstop vypisoval nedostatok lístkov. Teta ma presviedčala ze musím,, stále len skúšať ze raz vyplňuje. Neviem ci v Urundi Burundi je vôbec taky systém. Po 10 min čakanie ma prestalo baviť tukat ako automaticky robot do terminálu a išiel som inde. Rozhodne na výmenu OP neodporúčam."
Lukas Galbavy
18.11.2023
Okresný úrad Bratislava - Klientske centrum MV SR
V Petržalke o 8:20 už nevydávali poradové lístky a v jednej rade sa miešali ľudia ktorí šli vybrať hotové doklady s ľuďmi ktorí išli dať žiadosť o nové doklady. Do toho policajtka kričala kto má kde a kde nemá stáť. Chaos. Hanbil som sa že v 21.storočí po tzv. digitalizácii štátnej správy takto NEFUNGUJUEME. Tak som sadol do auta aj s malou dcérou a utekal do klientskeho centra. Po príchode 8:40 automat na časenky hlásil že pre tento strankovy deň boli vydané všetky lístky. Neuveriteľné. Darmo si môžete priplatiť skoršie vybavenie žiadosti na pás ak tú žiadosť nemáte možnosť podať. Z našich daní nefungujuci systém a zodpovedný opäť nikto.

Pridať recenziu

Mapa

Tomášikova 46, 832 05 Bratislava
Okresný úrad Bratislava - Klientske centrum MV SR